Mobilny fryzjer i jego niezawodne wyposażenie

Mobilny fryzjer i jego niezawodne wyposażenie

Mobilny salon fryzjerski, czyli fryzjer w drodze

W branży fryzjerskiej jest już bardzo ciasno, trudno jest wywalczyć swój kawałek podłogi i zbudować przy tym stabilne fundamenty swojego biznesu. Klienci oczekują coraz więcej, ale też możliwości, jakie mają fryzjerzy, z każdym kolejnym rokiem wzrastają. Czasami dobrym rozwiązaniem jest sięgnięcie do korzeni, nawet jeżeli dostrzegalny jest wyraźny rozwój i napieranie na innowacje. Kiedyś usługi fryzjerskie świadczone były chętnie w domach klientów. Dlaczego do tego nie wrócić, skoro współczesny klient ceni sobie komfort i swój wolny czas? Mobilny fryzjer jest odpowiedzią na potrzeby dzisiejszego społeczeństwa, więc to biznes, który może Ci się opłacić.

Wciąż się zastanawiasz?

Mobilny fryzjer wydaje Ci się dobrą opcją, możesz oferować klientom więcej niż inne salony fryzjerskie. Przecież nie każdy mistrz nożyczek dojeżdża do domu swojego klienta. Żyjemy dzisiaj bardzo szybko i intensywnie, wciąż brakuje nam czasu na przyjemności i w swój harmonogram dnia trudno jest nam wpisać coś, co możemy zrobić tylko dla siebie. Mobilny fryzjer jest niczym dobry strażnik wolnego czasu swoich klientów. Tym razem to oni oszczędzają czas, ale przedsiębiorcy już go nieco tracą. Ale przecież klient nasz pan…

Mobilny fryzjer musi być osobą bardzo dobrze zorganizowaną, ale także mającą świadomość, że jest na zawołanie klienta. Powinien być dyspozycyjny, jednak nie można zapominać, że każda firma ma swój czas pracy. Określ, w jakich godzinach dojeżdżasz do klienta, mając przy tym na uwadze swój czas wolny, też go potrzebujesz. Konieczne jest też posiadanie samochodu, bez niego raczej trudno byłoby w krótkim czasie, wraz ze swoim sprzętem, dotrzeć pod wskazany adres. Komunikacja miejska nie jest najlepszym pomysłem. Mobilny fryzjer, który dobrze wykonuje swoją pracę, może szybciej zbudować bazę swoich zaufanych i lojalnych klientów. Zaproszenie do domu jest pewnego rodzaju przełamaniem bariery i wejściem na nieco mniej formalne relacje. Oczywiście to Ty wyznaczasz granicę. Niektóre osoby znacznie lepiej czują się we własnych czterech ścianach niż w obcym miejscu. Może też dlatego poszukują mobilnych usług wszędzie tam, gdzie jest to możliwe.

Jak mobilny fryzjer, to też mobilny sprzęt

Mobilność i usługa w domu klienta nie pozbawia Cię obowiązku zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług. Musisz posiadać odpowiedni sprzęt fryzjerski, dzięki któremu zaoferujesz fachową obsługę swojemu klientowi. Mobilny fryzjer cały swój salon fryzjerski najczęściej zamknięty ma w podręcznej walizce, to tzw. kufer fryzjerski. Wykonany jest z metalu lub innego trwałego materiału, posiada kilka kieszeni i przegród, aby bez problemu można było zachować w nim porządek. W takim kuferku muszą znaleźć się koniecznie fryzjerskie nożyczki, maszynka do strzyżenia, prostownica, suszarka, wałki, grzebień i szczotka do włosów, akcesoria do koloryzacji, a także zestaw niezbędnych kosmetyków do profesjonalnej pielęgnacji. Mobilny fryzjer może ponadto wyposażyć się w przenośną myjnię, którą w łatwy i szybki sposób mocuje się do umywalki.

Zatem wyposażenie mobilnego fryzjera jest stosunkowo bogate, nie może w nim zabraknąć niczego, co utrudniłoby czy nawet uniemożliwiło wykonanie usługi. Warto jest prowadzić szczegółowy kalendarz z uwzględnieniem usługi, jaka ma być wykonana u konkretnego klienta. Dzięki temu będziesz mógł ograniczyć swój „bagaż” i mieć przy sobie to, co jest Ci naprawdę potrzebne.

Savoir vivre mobilnego fryzjera

U swojego klienta jesteś gościem, ale jednocześnie to Ty jesteś wykonawcą usługi. Powinieneś więc czuć się swobodnie, ale zachowując odpowiedni porządek i dyscyplinę. Nie jesteś w swoim salonie, w którym mógłbyś sobie pozwolić na drobne ustępstwa od idealnej czystości. Farbując włosy, zwróć szczególną uwagę, aby farba nie znalazła się na powierzchni podłogi i mebli. Po strzyżeniu posprzątaj swoje „stanowisko pracy”. Jako mobilny fryzjer jesteś też zmuszony korzystać z niektórych mebli w domu swojego klienta, np. krzesła. Zapytaj, które jest dla niego najwygodniejsze, ale też uwzględnij swój komfort pracy.
Mobilny fryzjer zyskuje coraz większa rzeszę klientów. To dobry sposób, aby się wyróżnić już na bardzo ciasnym rynku.

Udostępnij ten post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *