FAQs

Odpowiedzi na najczęstsze pytania


Przy zakupie mebli fryzjerskich i wszelkich innych wielkogabarytowych sprzętów czy urządzeń kosmetycznych lub fryzjerskich koszt dostawy ustalany jest indywidualnie. Transport mebli fryzjerskich i kosmetycznych oferujemy gratis na terenie województwa Wielkopolskiego i Zachodniopomorskiego. Zadzwoń do nas (61 437 49 80), by dowiedzieć się więcej.
Sytuacje takie zdarzają się bardzo rzadko, jednak dobrze jest wiedzieć co w takim przypadku robić. Istotne jest spisanie protokołu szkody przez kuriera, jeśli widoczne są uszkodzenia paczki, zawsze najlepiej zrobić to przy doręczeniu. Czas na zgłoszenie i spisanie protokołu szkody to 7 dni od doręczenia.
Tak, wszystkie podane ceny na stronie hurtowni fryzjerskiej progress.wrzesnia.pl zawierają podatek VAT.
Tak, wszystkie przedmioty zawsze pakujemy do jednej paczki, zwróć natomiast uwagę na gabaryty zamawianych towarów. Zarówno Poczta Polska jak i InPost posiadają ściśle określone wielkości listów i paczek, więc nie zawsze istnieje możliwość wysyłki z tymi przewoźnikami. Przy większych zamówieniach proponujemy wysyłkę kurierem.
Tak. Zamówienia telefoniczne można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00 pod nr tel. 61 437 49 84. Mailowe natomiast 24h/7 na esklep@progress.wrzesnia.pl. Pamiętaj, żeby podać zawsze numer referencyjny (SKU) zamawianego produktu oraz dane do wysyłki /faktury.
Nie, nie ma konieczności zakładania konta w celu dokonania zakupów. Z oferty można skorzystać także jako niezalogowany użytkownik. Jednak posiadanie konta upoważnia do wielu rabatów, wglądu w historię i statusy zamówień, a także do szybkiej edycji swoich danych.
Tak. Zamówienia można odebrać także w naszych punktach we Wrześni (Wrocławska 43). Pamiętaj jednak, żeby odbiór osobisty ustalić z obsługą sklepu. Towar może być aktualnie dostępny w danej lokalizacji.
Tak. Na zwrot nieużywanego towaru jest czas do 14 dni od otrzymania przesyłki. W tym okresie nie ma konieczności podawania przyczyny zwrotu.

Dokonując zakupu na stronie hurtowni fryzjerskiej progress.wrzesnia.pl masz do wybory następujące formy płatności:

  1. Przelew tradycyjny bezpośrednio na nasze konto
    mBank S.A. 10 1140 2004 0000 3002 6826 1734
    PH Progress Daniel Więcek
    ul. Wrocławska 43
    62-300 Września
  2. przelew on-line
    szybki i bezpieczny transfer za pośrednictwem serwisu przelewy 24
  3. płatność przy odbiorze (tzw. płatność za pobraniem)
    płatność kurierowi podczas dostarczenia przesyłki

  1.  Znajdź produkt, którym jesteś zainteresowany. Możesz to zrobić korzystając z listy kategorii lub wpisać nazwę produktu w pasku wyszukiwarki.
  2. Kiedy znajdziesz produkt, który chcesz kupić wystarczy, że klikniesz przycisk „dodaj do koszyka” - zostanie on dodany do listy towarów, a Ty jeśli chcesz możesz kontynuować zakupy. Każdego innego towaru możesz szukać w ten sam sposób.
  3. Po wybraniu wszystkich produktów przejdź do koszyka i postępuj zgodnie z instrukcjami. Jeśli masz już u nas konto zaloguj się, możesz też kontynuować bez logowania. Jeśli o czymś zapomniałeś w każdej chwili możesz wrócić do wyszukiwarki produktów. Po powrocie do koszyka należy wypełnić formularz, podając swoje dane adresowe, wybrać formę płatności oraz sposób dostawy.
  4. Po zakończeniu zamówienia otrzymasz e-mail informujący o numerze zamówienia wraz z wyszczególnieniem zamówionych produktów. Jeśli będzie w nim jakakolwiek nieścisłość, skontaktuj się z nami jak najszybciej.
  5. Teraz nasza kolej, postaramy się abyś zamówionymi produktami cieszył się jak najszybciej.